Plastic Woman


Azt mondják, azok a nők, akik görbén néznek a „cicababákra” és társaikra, tulajdonképpen irigyek. És hogy az, aki azt mondja: neki márpedig soha nem fordult meg a fejében, hogy milyen jó lenne ezt-azt becserélni egy „jobbra”, az hazudik. Nos, ezt én is így látom, szóval tisztázzuk:

 

Igen, én is szeretnék két számmal nagyobb melleket… És hosszú, dús, hajat… Meg vékonyabb combokat… És ha nem úgy néznék ki, mint Bugs Bunny, amikor nevetek.  És utálom az anyajegyeket. Meg fehér, Hollywood mosolyt is szeretnék, és barnább bőrt.

 

Mint ilyen, nem is azok ellen óhajtom felemelni a szavamat, akik karácsonyra melleket kérnek. És önmagában a műKÖRMÖK ellen sincs kifogásom. Ameddig lehetőleg természetesen néznek ki. Mert azok a félméteres izék a szivárvány minden színében – szerintem – ijesztőek. Azok karmok. És kötve hiszem, hogy a pasik annyira nagyon odalennének érte. A hidrogén szőke sorstársaim ellen sincs kifogásom, legfeljebb akkor, amikor a gyökereknél már szépen elővillan a sötétbarna eredeti szín. Basszus! Ha már Barbie trónjára pályázol, akkor költsél is rá, és menj többször fodrászhoz.

 

Az én bajom ez:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És talán még ez:

 

 

Persze ez utóbbira állítólag születni kell. Biztos. De szerintem ma már ez is megoldható. Habár nem tudom, mennyire jó egy pár másfél méteres láb… Szépnek szép, de jóval magasabb is vagy a fiúknál. Én például csak 170 vagyok, de így is nagyon meg kell néznem, mennyire magas az a szuper-szexi-kihagyhatatlan-méregdrága magas sarkú. Mert ugyan nagyon jól nézek ki az új tíz centis sarkú cipőben, de ez azt is jelenti, hogy békésen elnéztem a többség feje felett.

 

A gondom az, hogy a férfiak többségének nagyon pontos elképzelése van a tökéletes nőről: szőke, kék szemű, darázs derékkal és nagy mellekkel, meg szép, napbarnított bőrrel . (Apa szerint egy részük 35 körül kinövi. De nekem nem egy 35 éves családapa kell. És nem is szándékozom még tíz évet egyedül malmozni!) Na ehhez képest én barna vagyok, beazonosítatlan színű szemekkel, és hiába van darázs derekam, ha mellesleg közelebb állok egy szép formatervezett deszkához, mint Katie Pricehoz. Voltál már kedves olvasó úgy, hogy kiskosztümöt szerettél volna vásárolni, és kétségbeesetten konstatáltad, hogy míg a blézer 35-ös, szoknyából bizony 40-es kell? És te szinte suttogva próbálod ezt elmagyarázni az eladónak, nehogy meghallja az a szőke tünemény, aki épp most libbent be az ajtón és egy három számmal kisebb ruhát nézeget.

 

Legutóbbi barátom mindig azt mondta: ő pont azt szereti bennem, hogy ilyen pici vagyok (hja kérem, aki valahol 190 és két méter között leledzik), és minden olyan babaszerű bennem.

„Különben sem vagyok oda a nagymellű csajokért” – mondta, majd megfordult, hogy jobban szemügyre vehessen egy dupla D-t…

 

Kicsit bosszantó néha a média. Folyamatosan azt halljuk, hogy mennyire egészségtelenek a modellek. És hogy milyen szép a természetes nő. Majd a cikk mellé betesznek egy photoshop-olt kislányt. Érdekes. Soha egy szeplős, sehol egy dundibb lány. Az egészséges életmódot meg olyan lányokkal reklámozzák, akik első ránézésre még a vizet is lerázzák a (szigorúan bio) saláta leveleikről. De nem baj. Ne aggódjunk, kedveseim, mi majd könnyen szülünk. Addig is vagy a fiú részlegről vásárolunk szoknyát meg nadrágot, vagy a kismama boltból.

 

Nem is olyan régen egy unokatestvéremnél szóba került a műanyag nő. Álmodozó tekintettel emlegette „A Nő”-t. De mintha egy percre elbizonytalanodott volna, amikor elér odáig, hogy „szilikon mell, szilikon száj és szép hosszú szempillák, műanyagból”. Nem bírtam megállni, a kérdést: és az olyan jó? Persze, távolról nagyon mutatós, de (habár nincs tapasztalatom, így kénytelen vagyok arra alapozni, amit eddig hallottam) ha már eljuttok odáig, hogy lekerüljön az a következetesen félig kigombolt blúz, akkor azért érezhető a különbség egy igazi és a feljavított változat között. Mert ne mondja nekem senki, hogy a szilikon valaha is lesz olyan pihe-puha és rugalmas, mint az igazi.

 

A szülinapomra szeretnék körmöket kérni. Mert nekem mindig össze-vissza töredeznek a körmeim, márpedig a hosszú köröm nagyon szép tud lenni. És elmenni a Gett’s-be, ahol igazi sztárfodrászok vannak. Vajon én hogy néznék ki hullámos hajjal? Vagy akár megfestve? A változatosság kedvéért nem feketére. Pedig az nagyon jól áll.

 

Azért lányok… Mondok én nektek valamit: nem csak nekünk fájnak a szőke ciklonok. Jöttek már hozzám fiúk, hogy nekik miért nem akkora, és miért nem bírják annyit. Pedig nekik egyszerűbb a megoldás: viagrának hívják. És mégsem szaladnak ki egy dobozért a sarokra, hanem bennünket küldenek a kés alá.

2 Comments (+add yours?)

  1. Ludmilla
    Apr 17, 2010 @ 18:52:23

    hat akkor kovetkezzek en – elismerem, az en fejemben is megfordult a szilikon szo. de valahogy sose lennek kes ala fekudni… a hosszu dus hajra is acsingozom (jelen pillanatban meg elegge remenytelenul). de a mukorommel nem ertek egyet. vagyis magamon nem tudnam abszolut elkepzelni – ezert probalom novelgetni, hogy majd egy depressziosabb hangulatban nyugodtan legyen mit leragjak. es kedves olvaso letemre tudom milyen az, hogy a felso 35-os, a szoknya meg uti a 40-et … a nadragvasarlas szepsegeit inkabb most nem ecsetelnem (mert az tenyleg hosszu lenne, es ez nem az en blogom). szoval osszegezve: tudom milyen erzes inkabb a fiu kategoriaba tartozni, mint a lanyba, milyen az, mikor atsiklik rajtad a sracok nagytobbsegenek a pillantasa mig a cicababak ugy megneznek, mintha nemtudom mi lenne rajtad. de most megis mit mondhatnek? kellenek erre a vilagra nem cicababak is, mert ha nem hol maradna a “szepseg relativ” magyarazat.

    Reply

  2. Mordred
    Apr 17, 2010 @ 19:40:17

    No tess,kifelejtettél egy apróságot: általánosítani lehet de nem célszerű. Mi van ha én éppen undorodok a nagyon szépre preparált plastic bombáktól? Sokféle ideál létezik,nekem is megvolt a sajátom,emlékszek serdülő koromban megbolondultam a barna/fekete hajú, kék szemű,kicsit impulzívabb, “élő típus” nőkért. Mondjak egy példát: Jolie baba. Azóta kiöregedett meg minden baja van már neki is. Soha de soha nem rajongtam a Pamela Anderson- típusú csajokért. Mondok én valamit az ideálokról:azért vannak,hogy aztán később belásd,hogy szar az úgy egész,ahogy elképzelted,kevés ember “szerzi meg” a saját ideáljának megfelelő példányt. xD
    Mert később rájön az ember, hogy egy teljesen másképp kinéző személy is lehet csodaszép,főleg ha esélyt is adsz neki,hogy megismerd (ha ő is ad).
    A műkörmökről: vannak rettenetesen undorító karmok is,de nem lehet gond,ha csak stílusosan,nem kihívóan elitézed az egészet,vagy zselé vagy mi a tököm, ezt nem vágom. Kifejezetten jó hatásuk van a szexuális életben pl szerintem ha van egy kis körmöd,nem karomról beszéltem,csak egy szolid kis körömről,még ha nincs is agyonmaszkatolva. Mindenki maga döntse el,hogy mire használná a körmeit. A lényeg az,hogy mindenhez fel kell nőni,van aki kifejezetten szereti a plastic tünciket,de nem kell az ember 35 éves legyen ahhoz,hogy felnőjön olyan szintre,hogy másban sokkal de sokkal több szépség van. Ha plasticot akarok,akkor felfújom a guminőmet,nem sokkal másabb,mint az élő társai.Jó a kereteken belül maradni szerintem. Az egy dolog,hogy mindenki megbámulja őket…az nem jelenti azt,hogy rá is pályázik. Tapasztalatból tudom,hogy kis párnával is jól el tud játszadozni a férfi,jobb minthogy reggel arra ébredj,hogy valami úgy nyomja a fejed és nem tudod kifejteni közülük a fejed.
    A magasság kérdés:valóban gáz,és ezt mint férfi mondom,hogy nagyon zavarna,ha magasabb lenne a barátnőm nálam…de hát mindenki megtalálja a neki valót. Nem hogy az utcán mutogassanak rám,hogy “nicsak a kiscsaj kihozta a pincsijét sétáltatni.”

    Reply

Leave a Reply

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

